36658
Book
In basket
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. [nota wydawcy].
Availability:
Wypożyczalnia Radomyśl Wlk.
There are copies available to loan: sygn. 31 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna z powodu Inwentaryzacji Zbiorów.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 339-342.
Funding information note
Zrealizowano ze Środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again